Szervizes tapasztalatomat szeretném megosztani Veletek!
Pár hete az S3 kamera körüli fémesnek látszó rész jobb oldalon levált,és gondoltam kihasználom prémium ügyfeles szolgáltatásukt - helyszíni javítást kérve.
Írtam is a my.samsung.com-on ,hogy mi a problémám,majd másnap felhívott az ügyfélszolgálatos és nagyon udvariasan kérdezte,hogy nem gond-e ha egy nappal a megjelölt nap előtt jönnek és javítják a készülékemet.
Mondtam,hogy nagyonörülök neki és ez így még kényelmeesebb nekem :-)
Kijött egy fiatal srác és gyorsan, pontosan dolgozott.Megemlítettem neki,hogy a kijelzőm néha elsötétül,majd egyből mondta is,hogy nem gond,akkor azt is cseréljük... volt nála kék oldalszínű kijelző és máris cserélte..
Majd a visszarakásnál a hangerő gomb alatti szalag érzékelője megadta magát,így azt is cserélte :-)
Kaptam ajándékba a végén egy kijelzővédőt is-mondván ez a cég ajándéka :-D
NAGYON POZITÍV A SAMSUNG szerviz !!!!
Hát ennyi...
Ajánlom mindenkinek!!!!!!