Pedig a mellékelt ábra azt mutatja...
Úgy tűnik, kizárólag a szolgáltatókban és a garantáltan a magyar nagykerből származó készülékekben lehet megbízni...
Azért vitatkozom veletek ezügyben mindig, mert be kell látnotok, hogy a körültekintő vásárló kritériumában nincs benne sehol a világon olyan paraméter, ami kiszűrheti az ilyen problémákat!!
Mi itt elbeszélgetünk évek óta ezekről a kütyükről, de Magyarországon hányan lehetünk összesen?... ezren? ötezren?... de lehet, hogy csak pár százan!
És mi is csak olyanokat javasoltunk olyanoknak, akik idetévedtek vásárlási tanácsot kérve, hogy próbáljon utánanézni a kereskedőnek, meg hogy nézze meg van-e gyári garancia a készülékhez, meg lehetőleg ő maga bontsa ki a dobozt még a boltban először... meg ilyenek..
De a legtöbb vásárló még ennyit sem tesz, hogy keres az interneten egy fórumot a vásárlás előtt
De nem is kell neki keresnie!!
Be kell mennie egy olyan boltba, ahol ilyen okostelefonokat árulnak és némi tájékozódás után vennie kell egyet..
És ha ki is hagyja a szemmel láthatóan zugárusokat, akkor is több száz bizalomkeltő bolt közül válogathat!!!
Szóval mindezt csak azért írom, mert SZERINTEM a vásárlót a minimálisnál is kevesebb felelősség terheli azzal kapcsolatban, hogy független, vagy függetlenített telefont adtak el neki!!
Ez a kereskedő felelősség, még akkor is ha nem ő csinálta a függetlenítést
És a károkozás felelőssége meg a samsungé is, mivel a fent leírtakat neki is végig kellett gondolnia és mégis kijött szó nélkül a függetlenített telefonokat lezáró romjaival!!... és innentől számomra érthetetlen is a dolog, mivel nem olyanokat szopatott meg, akik hamisítványokat árultak, vagy vettek, hanem azokat, akik jóhiszeműen megvásárolták a termékeit!!!... akikből tetemes haszna származik!!