Kínom nincs vele, anniyra nem vált az életcélommá a waze.
Feleslegesnek tartom jelezni, és vitába bonyolódni. A hibás szakaszok közt a Dózsa Gy út és a Hungária krt is szerepel, ha ezt nem tudják javítani, akkor felesleges a többivel kínlódni. És hiába van 26ezer milliárd user, ha nincs megfelelő jelzés.
Ha nem kiabálsz, akkor is megértem, hogy véleményed szerint nem lesz fizetős a waze.
Az alábbi véleményem és tapasztalatom fenntartom, és továbbra sem javaslom egyedüli navigációként ismeretlen utakon. Játszani jó, de másra közepes/gyenge
1. Nekem sem életcélom a waze, és nem ismerek senkit, akinek az lenne.
2. Jó, akkor duzzogj. Ha nem mondod meg, hol a baj, nem tudok segíteni. Igen gyakran járok a Hungárián és a Dózsa Györgyön is, de le még egyszer sem vitt róla, kivéve, ha dugó volt a szakaszon. Nem mondom, hogy lehetetlen, nyilván nem az, hiszen te mást tapasztaltál, ezért lettem volna rá kíváncsi, de ha azt várod, hogy megjavítsunk valamit, amit nem tudunk, hogy micsoda, akkor sokáig fogsz várni.
3. "hiába van 26ezer milliárd user, ha nincs megfelelő jelzés" - ez alatt mit értesz? Ha több a user, pontosabb a jelzés, tehát értelmetlen amit írsz. Persze az nem boldogít, ha az USA-ban sokan használják.
4. Ha kiabálásnak tűnt, bocs, de te nem tudom, honnan vetted, hogy fizetőssé tennék. Ez a Waze kezdete óta soha sem volt így, mindig is reklámokból akartak megélni, abból élnek most is.
5. Soha senki nem javasolta a Waze-t ismeretlen utakon. Én sem. Csak te úgy írtad ezt, mintha bárki is azt mondta volna, hogy arra jó, te meg ezt cáfolod.
6. Mindenki azt használ, amit akar, ahogy te is.