Sajna ez ebben az országban ilyen.A vevő addig fontos amíg vevő!Ha már a jogos garanciádat akarod érvényesíttetni,akkor nem vagy fontos.Csak ha pénzt viszel.
Ezt tanusíthatom. Én 1 hónapja vettem a Defy helyett egy Xperia S-t, ami mint köztudott, gyárilag hibás kijelzőkkel került forgalomba az első pár sorozat, melyek a hő (proci melegedés) hatására a kijelzőjük besárgultak. Nekem is elkezdett sárgulni, bevittem a hivatalos magyarországi szervizbe (a Motorolának is ugyan az a szervize, Cordon Electronics Kft.), 4 napig ültek a telefonon, és közölték velem, hogy műszeresen megvizsgálták a telefont, huzamosabb ideig tesztelték, csereakksival, csere simmel, de nem jelentkezett náluk a probléma... Nem értem hogy nem vették észre, mert hideg telefonnál (készenléti állapotban) is már látni a sárgulást, ha pedig használom is, akkor jobban látszik. Csak szoftvert frissítettek. Szóval ez arra volt jó a 4 napos csücsülés, hogy frissítsenek, és letöröljenek minden adatot a telefon belső memóriájáról, és a beépített 32gb kártyáról is... Kérdem én: ha én mint átlag felhasználó, szabad szemmel látom a sárgulást, meg még több ember is látta rajtam kívül, akkor a szakszervizben, a szakemberek, műszerek segítségével miért nem látják??? Miért hiszik, hogy én egy gyökér senki vagyok? Elég elkeserítő, hogy egy ilyen márkánál, szerviznél előfordulhat egy ilyen, ráadásul egy 130.000Ft értékű telefonnál, pláne úgy, hogy a gyártó maga is elismerte ezt a hibát.
Úgyhogy a magyarországi szervizektől nem szabad túl sokat várni (maszek szervizek általában korrektek), pláne nem a Cordon Electronics Kft.-ben nem szabad megbízni!
Egyik fórumtársamnak már több mint 1 hónapja a Cordonnál van az Xperia S-e, kijelzősárgulás problémával, ő a T-mobile-hoz vitte be. Neki közölték a Cordonba, amikor felhívta őket, hogy igen, a telefon ott van náluk, viszont nem hajlandóak több információt kiadni neki a telefonról, csak a T-nek!
Szóval nagyon vigyázzatok!!!