8 napos csere nincs. A 8 nap arra vonatkozik (minden internetes vásárlásnál), hogy a Webshopos vásárlásnál indokolás nélkül visszaadod a készüléket, és visszakapod az árát. Még posta költségre sem kell költeni. Beviszed a legközelebbi T-Pontba és egyszerűen leadod! Ennyi! Én már 1x a lányom SGS-énél végigcsináltam, nem volt semmi gond.
Minden más esetben a fogyasztói jogok alapján járnak el. Ha tehát üzletben vetted és 72 órán belül visszaviszed, cserélni kell, és nem hivatkozhat a szolgáltató többlet költségre. 72 órán túl a Samsungos gari érvényes, azaz szervizelni fogják! Amennyiben a hiba olyan jellegű, hogy nem javítható, akkor jön a főpanelcsere, ami gyakorlatilag új készüléket jelent, csak a készülék ház marad az eredeti.
A wifi-vel nálam sincs semmi gond, pedig több helyen is próbáltam. Panelban a másik szobában simán megy a net, a jel pedig fullon van! Hallgass szabadgy-re és vidd el szervizbe, a saját megnyugtatásod végett is!