Nos kicsit vicces volt a mai nap.. Délelőtt elindultam bementem T ékhez MOM Parkba.
T1: Ez biztos software hiba. Aksira 1 év gari van, ezért így már pont nem garis (2 hónapja járt le). Jó mondom cseréltem software-t akkor is ugyanez volt a baja. Hátöönemtudja izé.. Aksi meg nincs raktáron.
Elmentem egy másik T be:
T2: Itt éreztem egyedül, hogy szakemberrel beszélek (Mammut1 alja, +1 respekt pont a szervizes részlegüknek). Srác ránézett a grafikonra. Nagy valószínűséggel az aksi cellazárlatos/hibás. (Végre egy normális, logikus válasz!
) Viszont náluk sincs raktáron aksi.
Átmentem az Alléba. Mondom ez a baja..stb. Itt se volt aksi.
Beugrott, hogy Alléba van hivatalos Samsung bolt, ó mondom király, hozzáértő emberek. Odamegyek.
Samsungos srác1: Vehetsz aksit, de ez 99% h software hiba.. néztem rá bután. mondom és ezt mire alapozza? Eddig miért volt jó?
Válasza: Telefon nem is tud feszültséget mérni az csak "humbug.." ez SW hiba. ( WTF? mivan???) de ha garis a teló akkor hagyjam itt ráteszik az elérhető legfrissebb rom ot. Mondom király, mindjárt visszahozom csak még van egy kis dolgom.
Mikor visszamentem másik srác volt ott. Neki is elmondtam h ez van. erre ő:
Samsungos srác2: Ez biztosan aksi hiba
(Itt megjegyeztem neki hogy a kollégája 20 perce 99% ban biztos volt benne hogy SW hiba).
Szóval ez színvonal basszus.. Szeretem ha hülyének néznekKivettük az aksit, ránézett, mondta is hogy látszik rajta hogy fel van fújódva. Itt kicsit mérges voltam magamra hogy nem néztem meg alaposabban, és nem vettem rögtön észre még otthon, pedig már láttam pár lithium-ion aksit felfújódni. Végül otthagytam a telefont, ingyen kapok valami
a kis romot abból baj nem lehet, utána is bármikor fel tudok dobni rá egy sajátot.
2 óra múlva visszamentem a telefonért, visszakaptam, nézem 2.3.3. hát mondtam magamban, hogy nem nagyon fejlődtünk rom téren.. (visszakaptam azt ami eddig is rajta volt, kivéve azt az apróságot, hogy minden adatot leradíroztak..) és amúgy is 2.3.6 ot ígért, de ekkor már nem is érdekelt nagyon.
Kaptam aksit is, bár kicsit drágább volt de már elegem volt az egész napos rohangálásból, így megvettem, szerencsére frissen gyártott gyári akkut kaptam. Aláírtam a szervizes papírt, néz rám, én nézek rá -- Végül, hogy a helyzetet oldjam megkérdeztem hogy: (azt hittem h a kollégájára vár aki a gépnél ült.. )
Kifizethetném
Erre odaböfögi nekem hogy ARRA VÁROK.. hát mondom szép.. Mondjuk pl megkérdezhette volna h készpénzzel vagy kártyával óhajtok fizetni, vagy megkérhetett volna hogy fáradjak a kasszához.. vagy valami.
Szóval volt szerencsém ma is érdekes embereket megismerni.
Azt a tanácsot kaptam, hogy 10 órát kikapcsolt telefon mellett töltsem az aksit így majd holnap megy vissza rá a főzött rom.