Jó estét, sziasztok!
Egy kicsit más jellegű a téma, de a Huawei I S7 S-mel kapcsolatos. A történet röviden. Rendeletem a T-Home-nál egy tablet készüléket Super optinet internet mellé 2 év hűségnyilatkozattal. Az akkori akció alapján a fizetendő összeg ebben az esetben 0 Ft volt (a következő lépcső a Családi csomag 9900 Ft). A rendelésem 2011.10.21-én rögzítették és postázták is kb. 3 nap múlva. Rendben megkaptam mindent (tablet, router, számla, bizonylat) és a fizetendő összeg 0 Ft is volt. Nem is volt probléma 2011.12.06-ig, amikor is kaptam tőlük egy újabb levelet mellékelve egy csekkel, amely 19900 Ft-ról szólt. Nagy meglepődésem után felhívtam a 1412-t, ahol érdeklődtem milyen tartozásom is van feléjük, főleg csekken, amikor is mindent átutalással rendezünk. Közölték velem, hogy a tablet árát kell befizetnem a csekken, mivel azt utalással nem tudják megoldani. Kérdésemre, hogy én azt 0 Ft-ért kaptam hűségidővel, közölte a hölgy 11.01-gyel megváltozott az akció (jelen pillanatban valóban 19900). Erre én egyből rávágtam, hogy én 10.21-én adtam le a megrendelésem és ez a dátum is szerepel mindenhol. Megnézte és látta is, hogy valóban az elmondásom szerint történtek a dolgok, így Ő sem érti az egészet. Felvette a panaszom, majd közölte tájékoztatni fognak a fejleményekről. Ez a mai nap meg is történt és elutasították a reklamációmat azzal, hogy az akció 2011.07.01 -től él és 2 év hűségidővel Egy összegű fizetés esetén él. Ha további problémám van, forduljak a területileg illetékes Fogyasztóvédelmi Hivatalhoz. Csak az az érdekes, ha én kaptam tölük a tablet átvételekor 0 Ft-os számlát, akkor azt ugyan ki állította ki vajon. És olvastam mástól is a topicban, hogy családi csomagra 10000 Ft-ért vásárolt ilyen gépet, ami most 11.01-től 34 900 Ft egy összegű fizetéssel.
Kérdésem az lenne, esetleg más nem járt így? Vélemény ebben az esetben mi tévő legyek? Köszi előre is és bocs, hogy ilyen jellegű hozzászólásom volt.
üdv.:Speedman