Másik témaként segítséget szeretnék nyújtani, sensation vásárlása előtt állóknak. Sajnos belefutottam, de szerencsésen végződött, ezért megosztanám.
Ismerős gsm boltban vásároltam 10 éve visszajárok, így baráti a viszony. Mikor megjött a készülék meg sem néztem, mert megbeszéltük az Eus garanciát.
A baráti körömben is van sensation, ezért amikor jött az android frissítés, kérdezte a haverom, hogy feltelepítettem e a 2.3.4 et.. Rákerestem a frissítésre és nem jött. Mikor eltelt pár nap, és akkor sem jött, elkezdtem komolyabban foglalkozni a telefonnal. Felhivtam a hivatalos magyar szervizt (e-care) és beolvasott imei után kiderül, hogy távolkeleti, és NINCS garancia!
Gsm bolt vissza, srác ledöbbent, és a nagykerre hivatkozott, hogy neki ezt mondták. Másnapra hozott egy "tuti" eu garisat. Itt már ovatos voltam, rögtön hivtam a szervizt. Imei alapján rögtön mondták hogy Indiai, és itt sincs gari.
Itt már elküldtem a pi....., a gsm boltost, és visszaadta a pénzem.
Mivel nagyon kellett a cucc, felhivtam a legbiztosabb pontot, ami drágább de tuti, a gyorsbolt. Mondták hogy menjek ott van magyar garis készülék. 10.000 el több, gondoltam, de ez a biztos. Odamentem, és kiderült, hogy indiai az általuk forgalmazott cucc is! Panaszköny, tenyérdörzsölgetés, elnézések közepette, az elkövetkező hétre ígertek készüléket, hozzáteszem , korrektul kedvezőbb áron.
Útközben eszembe jutott valami, és felhivtam egy üzletet, ahol valódi gyári garis készüléket kaptam 128.000 ért. A frissitések azonnal jöttek. Az indiaiába, távolkeletre gyártott készülékekre nem jön a frissités, vagy csak jóval késöbb, és hivatalos magyar garancia sincs!