Segítség kérése!
Őszinte válaszokat szeretnék kapni!
Hibajelenségem a Samival kapcsolatosan, már a vásárlás óta (2008.10.21.), ha a kijelző folyamatosan megy (iGo, vagy pld. Mobil-TV), a készülék túlmelegszik, a kéz alig bírja el a forróságot (készülék alsó 1/3-án.
Igyenkor az autós töltőn lévő zöld LED kialszik, a készülék kijelzőjén az akku jel is akkus üzemmódot jelez, ha a kijelzőt lekapcsolom, kb. 10 perc múlva visszaáll minden a normálisra, újból tölthető. Ugyanez a jelenség hálózati tőltőről és USB-ről is.
Most már annyira használhatatlan, hogy a Mobil-TV-t kb. 15 percig lehet nézni, és előjön a hiba. Ha tovább hagyom, akkot kétféle jelenség van, vagy lefagy, vagy eljut az akku teljes lemerüléséig, hiába van töltésen.
Másnak is van azonos hibajelensége, vagy ez egyéni jelenség csak nálam, vagy volt egy ilyen széria, ami ezt produkálja.
A válaszotok fontos, mert felháborodott levelet írtam a T-Mobile-nak, és ezt a választ kaptam:
Őszintén sajnáljuk, hogy Samsung i900 Omnia készüléke nem az elvárásainak megfelelően üzemel.
Levelét továbbítottuk illetékes munkatársainknak. A probléma mielőbbi, megnyugtató rendezése érdekében a Pólus Center Bevásárlóközpontban található T-Pont üzletben biztosítjuk a telefon visszavásárlását, így értékegyeztetéssel másik típust választhat.
Kérjük, hogy az ügyintézés érdekében a készülékcsomaggal, annak minden tartozékával, és az eredeti vásárlási számlával együtt keresse fel újra említett képviseletünket! Reméljük, hogy a felajánlott megoldást elfogadja, és a felmerült kellemetlenségek ellenére a jövőben is megbízható szolgáltatójának tekint bennünket.
Most tanácstalan vagyok, mire cseréljek, próbáljak egy új Omniát, van értelme?
Holnap szeretném délután lebonyolítani a cserét, ezért fontos lenne a válaszotok, Köszönettel.