Nekem se sikerült a frissités ezért írtam a Naviextras csapatnak. Erre ez a válasz érkezett. Kiváncsi leszek mi lesz a vége.
Köszönjük megtisztelő érdeklődését termékeink iránt!
A probléma mielőbbi hatékony megoldása érdekében, kérjük, adja meg a következő adatokat:
- az Ön operációs rendszerének verziója (pl. Windows XP SP2),
- az Ön Internet Explorer böngészőjének verziója (pl. 7.0.5730.13; kérjük, győződjön meg róla, hogy
legalább egyszer bejelentkezett a naviextras.com portálra az Internet Explorer böngészővel, akkor
is, ha egyékbént mást használ),
- az Ön navigációs készülékének pontos típusa,
- az Ön navigációs szoftverének verziója (pl. 8.0.0.xxxxx),
- az Ön navigációs szoftverének licensz száma (ehhez lépjen a Beállítások -> Névjegy -> Térképek ->
Licensz menübe, ahol CK-****-****-****-****-**** formátumban találja ezt az információt),
- az Ön Toolbox alkalmazásának verziója; kérjük, győződjön meg arról, hogy a beállítások között az
automatikus frissítések keresése (Automatically search for updates) és letöltése (Automatically
download updates) be van jelölve).
Kérjük, küldje el csatolva az SD kártya iGO8/license könyvtár tartalmát tömörített (.zip vagy .rar)
formában, amennyiben az elérhető.
Üdvözlettel,
Naviextras Támogatás