Hétvégén erősen bosszantó volt a túlmelegedést tapasztalnom.
Debrecen-Kalocsa útvonal... Kecskemét előtt már kb. 50-100 méterrel félre rakott a gép, állandóan "újratervezés" volt... SZerencsére ott tudtam az utat, és megálltam egy benyakúton "pihenni".
Természetesen a töltés sem ment ekkor, csak 2 perc pihi után.
kb. 10-15 perc pihi után gond nélkül levitt a célhoz.
Haza úton érdekesebb volt. Kezdetben nem dugtam rá a töltőt, hogy talán nem melegszik annyira, és Kecskeméttől majd tudom az utat.
Ahham, csak nem volt feltöltve a kütyü, aztán félúton láttam, hogy kéne nafta... töltő bedug, majd 5-10 perc múlva bejelzett, hogy merülés van... mondom miii??? nem tölt... már megint. Mivel más miatt tekeregni kellett ott, így megálltam, pihentettem, majd Kecskemétig navi nélkül, only töltés módban haladtunk. Kecsón navi izzít, majd dolgunk végeztével pont beadta megint a yellow submarine akciót.
Ekkor szerencsére megint dolgom akadt, de helyi emberrel, aki elkalauzolt utunkon, így addig megint tölhetett navi nélkül. Letudva a mítinget sikeresen kijöttünk a navit használva Kecsóról, majd irány haza. Kiérve navi kikapcs, mire hazaértünk feltöltött.
Gyári töltő, Szélvédős tartó, WM 6.5 by T.arilovics Romovics + 8.3.xxxx Igo
Ha a szellőzőre rakható tartót használtam volna, lehet megúszom a melegedési bajokat? (hirtelen nem találtam, és csak a szélvédős konzolt tudtam használni a tartómhoz)
Illetve melyik Igo a leghidegebb, ami TMC-t is tudna? (vadásznék egy olyat a bótba)
Vagy térjek vissza wm6.1-re?