Hi all.
Lehet nem mondok újat, de hátha valaki nem tudja és hasznát veszi.
Ha regisztrálva van az SGS a Samsungnál, két hónap plusz gari,(ezt mindenki tudja gondolom), és van egy szervizfutár szolgáltatás, bárhol az országban igénybe vehető, le írod a panaszt a weboldalon a megfelelő opciónál, nagyon hamar fel is hívnak telefonon, megbeszélitek mikor megy a futár, és egy munkanapon belül javítva vissza is viszik.
Vidékieknek (mizu vidéki vagy?....
) ez egy igen jó dolog, mivel vidéki szervizesek kínlódnak,jönnek a dumával, hogy majd ekkor meg akkor tudják felküldeni Pestre. gyááá tiszta szégyen, rendesen rontják a Samsung névjegyét. És sok esetben nincsenek is képben, és lassan működik náluk az alkatrész rendelés, Azért elég nevetséges, hogy itt a szervizes azt mondja, hogy majd csak a következő hét kedden tudják felküldeni Pestre,én meg felhívom őket,regelek a mysamsungon, és már holnap vinnék is javítani és már péntekre ha akkor dolgoznának már hozzák is vissza javítva, háztól házig.
Az SGS prémium kategóriás terméknek számít, és ezeknek a termékeknek van ez a szervizfutár lehetősége.