4. Ha ennyi eszed van, hogy veszel egy felső kategóriás gépet százrugón felül, amit lebutítasz, az pénz kidobás (persze a Te dolgod), na ez minősít Téged...
Valaki fogalmazta meg itt a fórumon, valahogy hasonlóan, hogy veszel egy Ferrarit, aztán kicseréled benne a motort, egy gyengébbre. (Bocsánat a pontatlan idézetért.)
Valóban vettem egy Ferrarit és lecseréltem a motorját (fájl rendszer) egy gyorsabbra és kevesebbet fogyasztóra (RFS->JFS). Ugyanúgy tudom használni a rádióját (WIFI), ha van adó (AP) a közelben. Betudom kapcsolni a navigációt (GPS), ha esetleg eltévednék, de mivel ritkán szoktam eltévedni ezért nem használom állandóan. A haveroknak nem kell mindig tudniuk merre járok, én meg úgyis tudom (helymeghatározás, Layar), de ez is csak egy gombnyomás. A te Ferrarid ajtaja látványosan nyílik (animáció), az enyém egyszerűen csak kipattan. Ha unatkozom én is el tudom ütni az időt az dühös madarakkal. A fő különbség, a lebutítás az úthálózat (adatkapcsolat) használatában van. Neked éves autópálya matricád van és mehetsz autópályán (HSPA), közúton (UMTS), alsóbbrendű úton (EDGE) és földúton (GSM). Ha valami információért el kell menned, akkor a Ferrarid először eldönti melyik úton mehet és ha van autópálya akkor a 10 métert és a 100 kilométert is azon teszi meg. Az enyém meg gondolkodás nélkül elindul a közúton. Ha utazni kell Te elszáguldasz az információért én meg nyugdíjas tempóban, de kisebb fogyasztással jutok hozzá. A postás viszont (push email) hozzám is elér. Ha meg száguldozni van kedvem, veszek napijegyet az autópályára (feloldó kódot beütöm). Azért mert utazás során lassabban jutok az információhoz, attól még ugyanúgy élvezem az autó nyújtotta luxust és kényelmet. És ami információra szükségem van azt amúgy is a kedvenc rádiómból tudom meg. Na ennyit a Ferrariról.