Csak félig tartozik ide, de ezt meg kell osztanom mindenkivel.
Vodafone-os vagyok, MobilWeb PROFI csomaggal (2000 Ft, 512 MB adatért, 1 hóig felhasználható). Délután jött egy SMS, hogy az adatforgalmam meghaladta a 230400KB-ot és meg is állt a net. Hívom ügyfélszolgálatot, hogy mégis mi történt, adatszámlálómon is kb 200 MB forgalom volt, meg ugye SMS is kb ennyire írta, miért szűnt meg a szolgáltatás? Telefonos nő időt kért, beszélt a technikus kollégákkal, majd kb 5 perc után mondta, h igen, tudnak a problémáról, ebben a csomagban a rendszer csak 225 MB-ig számol, utána (ha van még pénz a kártyán) levon újabb 2000 Ft-ot és újraindítja a számlálót. Tehát a beígért adatnak csak a felét használhatjuk fel. Aztán kérdeztem, hogy ez a hiba csak Debrecenben van, vagy országos, és mondta, hogy egész Magyarországon fennáll a hiba. Majd azt is megkérdeztem, hogy ha ilyen komoly hiba van a rendszerben, akkor erről nem-e illett volna tájékoztatni az ügyfeleket, ha már kijavítani nem tudták eddig (nekem azt mondta, hogy pár hete! áll fenn ez a probléma)
Tehát mindenki, aki Vodás és ezt a csomagot rendelte meg, az figyelje az adatszámlálóját, és ha ez tényleg így van és nem egyedi eset vagyok, akkor szerintem ennek érdemes lenne hangot adni. Úgyis most büntették meg őket fals marketingért 60M-ra, szerintem ez kicsit komolyabb összeget igényelne, ha tényleg ez van.