Igaz, hogy fél megoldás, de leírom, hogy hogyan lesznek kerekek a golyók, meg a lyukak a játékban.
A játék könyvtárában lévő pdraw.ini-t kell szerkeszteni. Ennek a fájlnak a tartalma ennyi:
"480x800"
Mivel a játék nem WVGA-ra készült, ezért lesz nyújtott. Namármost, ha ezt átírjuk 480x650-re, akkor szép kerekek lesznek a golyók, de a játék nem tölti ki az egész képet. Nekem így élvezhetőbb, hogy tudom, körbekerülhetem a lyukat, nem fogok belesni a tojásommal.
Egyébként pályát is lehet hozzá szerkeszteni. Tök 1xű a dolog. A játék könyvtárában lévő txt-kben van tárolva, hogy hol legyenek a lyukak, meg mettől meddig a falak. Ezek a fájlok az 1.txt-től 32.txt-ig. Aki érez affinitást, az készíthet egy új pakknyi pályát hozzá.