Mint Rizsi is irta nagyonrégóta 100%-os a gps, ez tipikusan olyan dolog aminek utána kell menni, egy droid nem olyan hogy megkapod aztán hajts, -főleg a hd2-n, utána kell nézni mikori verzió van rajta, milyen frissitések jöttek azóta
Ám jól értem vettél mégegy hd2-t csak azért mert azon winmo volt?


tudom itt jön az hogy "nem vagyok szaki, nem tudnám rá visszatenni..." stb de azért ez durva 
Igo : lassan leirhatjuk ezt a 3 betűs szót is androidos blogon, úgy néz ki kijön/kijött a Primo ami már hivatalos lesz a megfelelő mennyiségő és minőségű funkcióval. skinezés nálam passz 
A winmo sem épp olyan hogy megkapod aztán hajts, sőt szvsz macerásabb rajta egy csomó dolog beállítása. Az tény hogy az androiddal igen csekély tapasztalatom van és a jelenleg hibátlan telefonomról nem szívesen gyalulnék le mindent csakazért hogy esetleg 2 nap guglizás után kiderüljön hogy továbbra sem tudja azt amit a MIO A701-esem is tud a mai napig. Épp ezért olvasom ezt a fórumot ahol nyilván tapasztalt HD2 tulajok vannak. Köszönök minden informatív hozzászólást Neked is, Rizsinek is, és mindenki másnak is megelőlegezem ezt.
Ám rosszul értetted. Kicsit furcsállom is hogy feltételezed hogy ennyire retardált vagyok. Pár nap garanciával hoztam el egy használt készüléket, melyről kiderült hogy hibás is volt és winmo telepítés helyett visszavittem boldogtalan tulajának. Hónapokkal később vettem egyet winmoval, és eltűntek a szoftveres nyűgjeim. Pár dolog azonban megfogott az androidban. Számomra használható navi nélkül meg sem próbálom felrakni mert csak időpocsékolás.
A primo testreszabhatósága egyelőre messze elmarad az IGO 8-tól, ami persze akkor szembeszökőbb ha ez utóbbin van pl. egy gurjon 6.17_da skin amivel jelenleg használom.
(Tudom erősen visszamaradott aki ilyet állít. Vagy motoros. Én ez utóbbinak nyilvánítom magam.

Játsszunk el a gondolattal, terveztess le egy min. 3 országon áthaladó útvonalat ahol az elsődleges hogy minél több legyen a kanyar és ne legyen autópálya. Majd képzeld el hogy beesteledett, esik az eső, Párizs egyik peremkerületében megállsz - esélyt adva hogy kiraboljanak ami itt nem ritka - asszony mögötted, mozdulni alíg tudsz az egyheti cuccotoktól ami tanktáskában és boxokban szeretne elázni. A Primo 2 egy alagút után kikapcsolt - tudom orvosolhatú bug, csak egy hasonlóval ott szembesülni más helyzet. Nem keresek a neten megoldást sem az ottani tarifa sem a sebessége miatt, meg kell állni. Kesztyű le. Sisak kinyit - különben párásodik. Primo indít. Primo indul, 20 mp mire műholdat talál. Valamiért soknak tűnik. Újratervez. Kesztyű fel, indulunk. Hopp, a francnak ezeknek ennyi alagút, kezdheted előről. A 3.-nál úgy döntessz hogy inkább megkérdezel valakit merre is menj. Sisakos bőrruhás szalad feléd éjjel az esőben - te sem állnál meg. Pozitív élmény hogy nem fújtak le. A túrából már csak 4 nap van hátra. A hirtelen jött hidegfront és eső még 2 napig kitart. Semmi baj majd otthon utánaolvasok a verziószámoknak.

)