No, mostantól én is stabil HD2 tulajdonos vagyok, sőt mondhatni egy vadonatúj készüléké
A szervizbe márc 26-án vittem, mivel elszállt a billentyűzetpanel.
29-én értesítettek, hogy a garanciát visszavonják, mivel a masina BEÁZOTTT!
Elmentem hozzájuk, egy picit vertem az asztalt, és mondtam nekik, hogy nem fürdettem a LEO-t, mire azt mondták, jó meglátják mit lehet tenni.
Ezután hosszú várakozás.... Majd április végefelé jött az e-mail, hogy a HTC Hq "ügyfélelégedettségi okokra hivatkozva" vállalja a készülék javítását.
Így jutottunk el a mai napig, kész lett, de kiderült, hogy a billentyűzetpanelen kívül alaplapot, Digitizert, hangszórót, LCD-t, belső házat cseréltek
Úgyhogy új IMEI, új masina, csak a ház maradt a régi
(És a garim is meghosszabodott)
A hosszú várakozástól eltekintve nagyon elégedett vagyok E-care csapatával