Ismeritek, amikor a süket és a vak beszélget?
(Elöljáróban halkan jegyzem meg, hogy a fibernet nevű cégben 2009-ben tulajdonos váltás történt, ha jól tudom egy év alatt több is, és feltételezésem szerint a tulajok "jól akartak ki/be-szállni" mivel kevés ember őrzi precízen a csekkjeit, nem volt véletlen a 2008-as, és 2009 év eleji időpont választás a hiányra-2010 januárban...)
Történt, hogy idén januárban a számla mellett találtam egy felszólítást, hogymiszerint´ van 2 hónap elmaradásom, rendezzem már de izibe´.
Telefonáltam az ügyintézőnek, közöltem, hogy inkább éhen halok, de a csekkjeimet mindig befizetem, SOHA nem volt befizetési elmaradásom, mi a megoldás - válasz egyszerű: A befizetéseket igazoló csekkeket faxoljam a megadott számra.
Ennek 24 órán belül eleget tettem.
A februárban kiküldött számla szintén tartalmazta az ominózus 2 hónapot, ekkor beszéltem 2. alkalommal egy ügyintézővel. Miután elmondtam, hogy nincs és soha nem is volt elmaradásom egyetlen cég felé sem, kijelentette, hogy a számítógépén látja az általam beküldötteket, munkalapot vesz fel és továbbítja.
Márciusban ismét kaptam egy számlalevelet ami az elmaradásomat illetően semmit nem változott.
Ismét felvettem telefonon a kapcsolatot az ügyintézővel, aki megerősítette az első havi fax fogadását.
Az áprilisi számla és a beszélgetés szintén semmit nem változott - de a beszélgetéseket kiegészítettem azzal, hogy emailokat írtam minden hónapban az ügyfélszolgálatra, mivel már úgy éreztem, hogy a falnak beszélek, (bár annak legalább van füle...) viszont az emilekre´ sem jött válasz.
A helyzet annyiban változott, hogy április végén kaptam egy BEHAJTÁSI FELSZÓLÍTÁST, miszerint már többször felszólítottak, és ha 3 napon belül nem reagálok, akkor kiköttetik a szolgáltatást a lakásomból.
Erre kaptam fel igazán a vizet, és ajánlott levél formában minden szereplő címre elküldtem a teljes (egyoldalú) levelezést a számlák másolatával együtt. Megadtam a telefonszámomat, és kértem, ha valaki írástudó kezébe sodródna a levelem, akkor vegye fel velem a kapcsolatot... Válasz természetesen erre sem érkezett.
Személyesen megpróbáltam megkeresni a helyi fibernet ügyintézőt de többször is bezárt ajtó fogadott, a kiírt telefonszámon az alábbi üzenet hallható: "nincs több hely az üzenetek rögzítésére." - no comment.
Folyamatosan hívom a levélben szereplő behajtási csoport telefonszámot - állandóan foglalt, - no comment.
A telefonos ügyintézőkkel minden alkalommal kedélyesen elbeszélgetek, akik LÁTJÁK a levelezésemet és azt is, hogy továbbításra került, de innen - STOP.
Szálszakadás.
Az ügyintézők "nagyember" telefonszámát nem adhatják ki, én meg... tulajdonképpen már csak ezért is szolgáltatót is váltanék, de mint mindenhonnan, innen is "tisztán" akarok kiszállni, nem szeretem az elvarratlan szálakat.
Van valakinek ötlete a kérdés rendezésére?
(lábjegyzet: A fibernet egy kábeltévés társaság(?) központja ez eltelt évek alatt Szentendréről Budafokra került, ahová munkaidőben nem jutok ki, és ilyen ....-ok miatt nem veszek ki egy nap szabit- tehát a személyes ügyintézés kilőve.)
Ez a mai postával "megfűszereződött" annyival
, hogy az eddigi 9~ezer párszáz forintos elmaradás 4~ ezer párszáz forintra módosult egy újabb 3 napos kikötéses felszólító levélben de ez már nem tartalmazott időszakot, csalk úgy...
- hát ez...
Asszem' megyek UPCosnak