Sziasztok!
Kanyobence, szívemből szóltál, nagyon szépen összefoglalva. Nem idéztem be a teljes szöveget, mert nálam is detto ez van. Januárban vettem a telefont, amíg nem frissítettem, hibátlan volt. Megjártam a szolgáltatói szervizt, és az Oktogon LG-t is. Garancia papíron szerepel. Szerencsém volt, mert a szolgáltatói szervizben tapasztalták a hibát, készült is róla jzk. Ezután LG. Csak koreai engedély alapján tehetik vissza a régit, így ők is csak a 2.3.5-öt tették fel. Annyit tudtam sok tesztelés után kideríteni, hogy valami a WiFi és 3G-vel lehet baj. Mondjuk nekem csinál olyat is, hogy a BT eszközt hívás közben eldobja, de a fix IP-vel kiosztott hálózatomra se tudok feljelentkezni. Nem is részletezem. Lényeg, csak azt tudom mondani, vidd szervizbe. Ugyanis a Te szervizesed kamuzott. Többször jelentettem be az LG hotline-ra, rögzített beszélgetésben. Többször a szolgáltatónál. A legutolsó telefonnál azt mondta az LG, a 2. után cserélni kellett volna a készüléket, és tudnak a hibáról. Megjegyzem még, nekem nagyon szépen veszi a videót, tény class10-es kártyám van. Még egy problémát tapasztaltam, használom az endomondo-t. Optimussal sokkal kisebb távolságot mér, mert a GPS-t is eldobálja. Most egy Sony ARC van nálam, olyan erős a jele, hogy alagút alatt sem szakad meg. Várom mi lesz a fejlemény, mert 1 hetet mondtak, és az ma telt le.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
A vidd szervizbe mondatért ne is koptassátok a klaviatúrát... szépszóval elküldtek a
ba, hogy a hiba nincs jelen mikor ők próbálják a telót és ez hibátlan... THX LG Service
a telón 2.3.5-ös androidd van, V21a verzió, 2.6.35.7+ kernel verzióval [/b]
[/quote]