Hali All.
Bocs,hogy ide írok,de ez az egyetlen,ahol a Teclast még ha csak mint név is, de felmerült.
Amivel gondom van:
Teclast G17s 3G
Android 4.2.2
You are not allowed to view links.
Register or
Login A Különbség a linkhez képest csak annyi,hogy az enyémben mt6282-quad-core proci van (antutu szerint.) és nincs rajta alkalmazások/modulok-hoz navigáló gomb.
Mivel elég kezdő vagyok,sokat olvastam a témában,és azt szűrtem le,hogy az android nem olyan op rendszer,hogy akármelyiket,akármire lehet telepíteni(flashelés,meg főzött rom,ezek nekem nem mondanak semmit.)
Kerestem volna kimondottan ehhez a típusghoz bármi okosságot,nem lettem sokkal okosabb,egyedül a rootolás megy simán,elvileg tudok bármit törölni,telepíteni.(eddig nem töröltem semmit
)
"De a Teclast G17s 3G eredeti rendszer keretében eltávolították a Googlet, így kell használni SHUAME root, majd telepíteni a Google keretrendszer frissítése után"(kínai oldal,google transzlate:) ) Tehát ez megvolt,Tablet rootolva van,most mi jön?
Merhogy Első számú problémám a következő lenne:
Nem tudom működésre bírni a google play áruházat.Felmásolni sd kártyára,és telepíteni a letöltött .apk-t tudom,de ahogy elindítom,leáll.Sok fórumolvasás után arra jutottam,hogy ezen a kínai csodán nincs semmi,ami google.(gyárilag eltávolítva)
Bár a készülék full magyar,csak előre telepített kínai alkalmazás bolt van rajta.(meg még otg ]frissítés,böngésző,stb,csupa kínai nyelvű izé)
Belevághatok így,pontos típusra írt rom híjján egy Gapps csomag telepítésébe? ha igen,melyikbe?
Ehhez kapcsolódik a másik hasfájásom,lespórolták az alkalmazások/modulok 6 pontos gombját,így nagyméretű widgeteket sem lehet kirakni sehova.(ha a kis widgetet ráhúzom a kukára,nem csak elrejti,de uninstallálja is az appot.)De ez másodlagos,csak ha mindenképpen flashelni kell,megjelenhet ez a gomb is? létezik valami univerzális android a hardware-hez?
És akkor maga a készülék képekben:
You are not allowed to view links.
Register or